Wednesday, August 11, 2010

Ahlan Ya Ramadhan..



1.Syaaban pergi tidak terasa, ingatan murni pada yang ada, bersihkan jiwa sabar berpuasa, ramadhan membawa pahala berganda. Salam Ramadhan Al-Mubarak..

2. Jumaat cari Sabtu, nak tanya nampak Ahad tidakagar nak ingatkan Isnin bagi tahu Selasa supaya tidak lupa Rabu  Puasa.

3. Ramadhan kareem.. ahlan wasahlan ya habibina ramadhan. jadikan ramadhan kali ini lebih baik dari sebelum ini.

4. Ramadhan Kareem. minta maaf pape yang salah. moga ramadhan ni menjadikan kita tabahdalam hadapi ujian Allah dan mendapa natiajah yangtrbaik di sebalik ramadhan.. ameen.

5. Selamat berpuasa, moga puasa pada kali ini adalah puasa dengan rasa penuh kasih dan sayang kepada Allah dan mudah-mudahan kita jadi hamba yang bertaqwa.. ameen.

6. Selamat menyambt Ramadhan. Mesti khatam Quran. Mesti bangun Sahur. Mesti solat tarawih. Moga Allah terima amalan kita.

7. Puasa yang sama tapi natijah berbeza.

8. Jadikan ramadhan kali ini sebagai medan tarbiah rebranding amalan kita..   


Ini hanyalah kata-kata yang ana terima sempena menyambut Ramadhan ini.. biarkan menjadi simpanan di sini. Jika ada kata-kata kalian kepada ana tiada terukir di sini, maaflah mungkin dah terdelete.. Banyak sangat dalam inbox, sehingga takde space.. Dan banyak juga ana tak reply...Asif to all.....

"Allahuma Bariklana Fi Ramadhan" 

Ramadhan Kareem......

No comments: